Vad händer egentligen?

I förrgår var det sommar, igår var det höst och idag var det nästan vinter.
I morse när jag cyklade till tåget (klockan tolv ;)  ) så möttes jag av regn, det var väl inte så konstigt, men när jag tittade upp såg jag att det var snöblandat! Vad händer? Det skulle ju bli varmt och sommar nu!

image83

Det blir omtenta på kursen i internationell ekonomi. Jag hamnade tre poäng under godkänt och fick FX. Då behöver jag bara göra en extrauppgift för att bli godkänd men den här läraren har utformat extrauppgiften så att man väljer en av uppgifterna på omtentan så jag måste åka in vilket fall som helst så det är lika bra att göra hela så har man chans till högre betyg än bara E också.

image84

Snart är det dags för temafest igen. Längtar!!!! =D
Först skulle vi ha tema popdiva men det var lite svårt att få till en outfit utan att kosta på en massa. Det var svårt ändå, jag hade valt Pink och jag upptäckte ganska snart att hon inte bara har en stil så det blev lite besvärligt. Men som tur var var det fler som hade problem så vi ändrade tema till Hollywood istället, så jag ska helt enkelt ta Malin kusin (hollywoodstar) och slänga över axlarna så blir hon min outfit. ;)
Nä, efter att ha disktuerat med Karita lite vad som menades så vet jag precis vad jag ska ha på mig. :) Den här gången behöver jag bara rota i garderoben.. :) Jag har ju faktiskt Victoria Beckham jeans och sen är jag säker på att det finns nån urringad top i garderoben. Bara frisyren kvar, men det blir nog inget allt för avancerat.

image85
Nått sånt ska nog inte vara allt för svårt att få till....

Jag fyller snart år! :)
23 dagar kvar.
Jag har faktiskt funderat lite på vad jag vill ha i år. Överaskande nog är det en massa kläder.. ;)
Jag har kikat på hm och hittade några saker där (strl 38/M):
    

De här hittade jag i butiken:
     
Axelbanden och
skärpet i midjan
flätat

Jag hittade en solhatt på glitter som jag vill ha:


Jag vill jag ha såna där kastruller de har på reklamen, från OBH Nordica, med durkslag i locket. (Oden steel heter de tydligen) 2 liters vill jag ha och/eller nån av grytorna. Skulle vara bra med en som är större än 5 liter, som de vi har nu är.
Jag vill gärna åka på IKEA och handla. Jag skulle behöva nån bra garderob som inte tar nån plats. ;)
Presentkort är alltid bra. :)
Och så en ny frisyr eller en ny färgning vill jag ha.

Det är nog allt jag kommit på.

Gunvald la sig och posade på en sten i helgen.

image93

Vi var hos svärmor Eva och grillade, Gustav och Ilmar följde också med.
Ilmar har fått lite mer hår:


Kent har nog testat samma medel som Ilmar:


Gustav blev lite blöt efter vattenkrig så han fick låna en pyjamas av Lina istället för hans blöta kläder.


Nä, nu får det räcka för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0