Lista

Hittade en ny lista och jag kunde såklart inte låta bli att kopiera och fylla i.. ;)


Vilka är ditt favoritpar skor?
Just nu, mina svarta vinterskor som jag fickjulklapp av Kent :)
Annars varierar det


Vad gör du?
Väntar på att Nanny ska börja i väntan på att vi ska åka till Jorm


När drack du sprit senast?
Förra lördagen, till melodifestivalen

Har du lugg?
Jo, om man fortfarande kan kalla den det..


Fest eller slacking?
Beror på humör..


Gillar du sport?
Nepp


Vill du ha barn?
Ja, nån gång i framtiden vill jag nog det. Nu ska jag plugga så jag kan få ett jobb och bli rik


Vilka språk kan du?
Svenska, Engelska och en gnutt franska


Borde man röka på pubar?
Nej, har ingen känt hur man stank efter att ha kommit från krogen innan de införde rökförbud?
Dessutom är det ju en risk att röra sig bland alla de fulla människorna på den trånga krogen, då blir det ju ännu farligare när alla går omkring med glödande stinkpinnar också.


Är du stolt över ditt liv?
Nja, det är väl inget märkvärdigt med mitt liv


Vilken låt lyssnade du på senast?
Hon har ett sätt

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund?
ingen, vill åka till Jorm nu

Har du ngt djur?
Ja, två katter och två råttor


Har du ngr trummor?
Märklig fråga, nej


Tittar du mkt på tv?
Jao, det blir lite varje dag så det är väl ganska mycket..


Har du varit med i lokaltidningen?
Ja, när jag var liten, med skolan, och så födelseannonsen då.. ;)


Vad kostar det du har på dig?
700 kr kanske


Vilken färg har dina väggar?
Gul


Vad gör du när du inte kan sova?
ligger vaken


Har du duschat idag?
ja, imorse


Vad gör du om ett år?
pluggar


Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma?
Jo, när jag får tag på en tidning
Stämmer sällan!


Brukar du svära mkt?
Jo, det händer


Bästa fikat?
Jag gillar Thörners


Det dyraste du äger?
Kent ;)
I pengar är det nog datorn som är dyrast


Favoritpålägg?
Olika, leverpastej, skinkost, kaviar...


Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
svart


Vad lyssnar du på just nu?
Kent som byter om


Vad åt du senast?
mackor

Hårfärg?
runt eller nått


Favoritmånad?
juli


Favoritdag?
fredag!


Choklad eller vanilj?
choklad


Vad har du för färg på tandborsten?
Ljusblå


Kommentarer
Postat av: Anette

du med dina listor...:) kolla in min blogg får du se hur jag såg ut på efterlyst!!;) jag var tydligen med jätte mkt på tv!!!
glad påsk!!kramkram

2008-03-21 @ 15:33:17
URL: http://anettelindstrom.blogg.se
Postat av: Anette

japp kolla på www.efterlyst.tv3.se så klickar du på webbtv å trycker efterlyst igen o sen avsnittet som gick då..tror det var 20e??=D

2008-03-25 @ 17:53:37
URL: http://anettelindstrom.blogg.se
Postat av: Annelie

Hej! Måste ju tacka för den ursöta kjolen och jättegulliga haklapparna! =) Bra med lite större storlek för hon har så mycket i 50! =) Kram Annelie, Andreas och Evangeline

2008-04-02 @ 14:35:32
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0