Ein te

Dålig fantasi som vanligt så här kommer första listan för i år, och troligtvis inte den sista.
Kanske blir mitt nyårslöfte nästa år. Kanske..

1. Hur gammal är du om fem år?
27, inte så farligt - underbara liv, jag är ung

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Gunvald

3. Hur lång är du?
168 cm eller nått sånt

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hannibal rising - i förrgår

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Kent

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Halebop har svarat på din fråga, gå in på hemsidan och läs svaret

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag gillar sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Ja, men inte med varandra

10. När såg du senast din mamma?
Juldagen innan jag for hem för nästa julfirande

11. Vilken ögonfärg har du?
Välj själv, men det är ganska mycket blått i dem

12. När vaknade du i dag?
Vet inte men jag klev upp kring elva

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj, det finns så många. Får kolla ginza efter förslag ;)
"Jag drömmer om en jul hemma" eller "Rudolf med röda mulen" med rätt artist som framför den - inga körer och trams!

14. Vilken är din favoritplats?
Som att ni inte visste det redan - Mauritius, jag kanske borde flytta dit, det finns ju inga hus till mig här

15. Vilken plats föredrar du minst?
Just nu - skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Högskoleutbildad ekonom av nått slag, på nått kontor som ekonomiansvarig eller revisor ellernått. Kontor blir det nog iaf..
Låter inte så kul men det blir nog bra, jag får ju bra lön iaf.. ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar, bla om fisk
Andra barn som var mörkrädda

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Anette igår

19. Hur stor är din säng?
140 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Kläder brukar jag ha på dan, på natten har jag pyjamas - iaf när jag sover borta

22. Hur många kuddar har du i sängen?
fyra

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett
Jämtland i mitt hjärta....

24. Vilka städer har du bott i?
Östersund, PilgrimSTAD
åsså en ort - Brunflo

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Hmm.. beror på vart..
Inne gillar jag barfota men det funkar inte här - då har jag tofflor
Ute vill jag ha skor så man slipper skräp under fötterna - på somrarna, på vintern vill jag absolut inte vara barfota

26. Är du social?
Nja, ibland kanske

27. Vilken är din favoritglass?
Kall

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kardemumma-pannacotta - eller hur det stavas

29. Tycker du om kinamat?
Yes - mums!

30. Tycker du om kaffe?
Njä.. inga mängder iaf

31. Vad dricker du till frukost?
The

32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast på ovansidan

33. Kan du spela poker?
Vilken sort? Har ofrivilligt fått lärt mig en del pokerspel av brodern

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jo men

35. Är du en beroendemänniska?
På vilket sätt? Skulle nog kunna klara mig själv men jag vet inte om jag vill

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, men många i närheten

37. Vill du ha barn?
Ja, men inte just nu

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, rövarspråket och en gnutt franska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, i turkland

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Vad är en bassäng mot havet? Fast det beror ju lite på temperaturen också..

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
Jo, jag har många som är väldigt dyrbara för mig

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
House

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Kent är roligast av de jag känner nu
Av de jag har känt är det Anna-Katarina, det är svårt att bli roligare än henne

46. Sover du med gosedjur?
Ja, Kent ;)

47. Vad har du för ringsignal?
En sån som låter när någon ringer mig

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nä, men mamma har, de viktigaste iaf.. Många försvann i flytten

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Duken på vardagsrumsbordet

50. Flirtar du mycket?
Nä, varför skulle jag? Jag har ju kille

51. Kan du byta olja på bilen?
Haha, med hjälp kanske

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nä, svårt när man inte har körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Den nya affärsredovisningen

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Va!? Nej, den är väl lite liten för det även om den är stor

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3 kanske

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Nån siffra i övningsboken

59. När var du i kyrkan senast?
Början av förra året, när Ilmar döptes.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Rickard Borg

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
tre fyra veckor kanske.. Vi semestrade mycket i tält när jag var liten

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mamma


Kommentarer
Postat av: Karita

Men varför har du åkt ambulans i turkland för?

2008-01-06 @ 21:18:48
URL: http://bombos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0