Blubb

1. När gick du upp idag?
8.20 ungefär

2. Diamanter eller pärlor?
diamanter gnistrar finare

3. Senaste filmen du såg på bio
Hmm.. 'knocked up' tror jag..

4. Favorit-TV- program?
House!!

5. Vad åt du till frukost?
en mealbar

6. Vad är ditt andranamn?
Jag har två faktiskt
Ingrid och Pernilla

7. Din favoritmat?
Hmm.. pasta kan jag äta massor av

8. Vilken mat gillar du inte?
äcklig mat

9. Favoritchips?
dill

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
lyssnar inte på CD

11. Vilken bil kör du?
Har inget körkort.. ;)

12. Favoritmacka?
Italian B.M.T. från subway

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
dåliga

14. Vilka är dina favoritkläder?
det mesta.. ;)

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Mauritius

16. Favoritklädmärke?
de flesta

17. Var vill du dra dig tillbaka?
stugan i Rissna

18. Favorittid på dagen?
efter middagen när allt är bortstökat

19. Var är du född?
på BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
ingen, hatar sport

21. Coca Cola eller Pepsi?
pepsi

22. Fotboll eller ishockey?
ingen

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Vet inte riktigt vad det är. Jag är ingen utseendenörd.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hmm.. missarna är knipsade och tatuerade i örat nu så nu är det väl dags att bli feta.
Gunvald har tvättat Evald i örat så han är alldeles grön på nosen.
Min bok för den här kursen kommer äntligen imorrn.

26. Vad ville du bli när du var liten?
krukmakare, då fick man kladda med lera varje dag

27. Bästa barndomsminnet?
Jag i min sommarklänning med 'snurrkjol' och rosa solhatt vid sandlådan och solen sken jättefint.

28. Varit i Afrika ?
Japp, Mauritius och Egypten.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej men vad jag skulle vlija ha gjort det just nu.

30. Varit med om en bilolycka?
Nja, ingen stor. När vi var små och åkte fiat var det någon som knuffade in i oss när vi stod i bilkö. En liten buckla bak men inget värre.
Och så åkte jag stadsbuss en gång och chauffören körde in i en bil som svängde upp framför.

31. Favoritdag i veckan?
fredag

32. Favoritrestaurant?
asia wok

33. Favoritblommor?
såna där stora med stora blad vad de nu heter

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
sub-way

35. Äger du en cykel?
japp

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
nån klädaffär
ellos eller laRedoute kanske, fast jag gillar inte att bli skyldig, det blir dyrare i slutet

37. Läggdags?
när jag är trött, vid tio-elva när jag ska upp

38. Senaste personen du delade en middag med?
Kent

39. Vad lyssnar du till just nu?
antikrundan

40. Favorit färg
grön

41. Hur många tatueringar har du?
två, tribalsol med hjärta på armen och fjäril på ryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0