Äntligen!

Idag fick jag min bok, till slut.
Fast nu är jag inte lika glad längre, helt plötsligt fick jag en halv bok att läsa till måndag helst. Tur att vi inte ska läsa hela boken den här kursen.
Det fungerade tydligen att beställa från ett annat företag istället. Samma dag som jag fick från bokus så skickar adlibris. Så den får jag skicka tillbaka då. :)
Tji fick de, de fick inte tjäna några pengar på mig efter det här iaf.. haha, jag kostar lite för dem istället. :)
Nöjd! Det duger som straff faktisk. :)
Tycker att jag kunde fått lite mer än bara frakten (på 19 kronor) på köpet när jag fått vänta nästan tre veckor på en bok som jag behövde så fort som möjligt.
Jaja, nu kan jag bli lite smart och få en bättre chans på tentan iaf.

Jag har bakat i veckan, det blev knäckflarn med chokladkräm i mitten och så blev det en kladdkaka. Kladdkakan åt vi av igår men det blev lite för mycket och en konstig lukt på grädden så det var bra att Kent tog med sig resten på jobbet idag. Jag hade inte velat ha en bit till av den. Blä.

Missarna förlorade bollarna i onsdags och så fick de tatuering i örat så nu är de både fjollor och hårdingar.
Har inte märkt just nån skillnad på dem än, de är fortfarande lika vilda, hoppas det kommer. Men mig gör det inget om de är barn ett tag till, när de blir vuxna har de ju inte lika mjuk och skön päls. :D
Gunvald tyckte Evald var skitig i örat:
 
image32
Fast han var mycket grönare än vad det ser ut. ;)
Han har fortfarande inte fått bort all grönfärg från nosen. :)
Det var nån som sa att de kan ändra färg och så upp till ett år men jag trodde inte det gällde pälsen och inte att de kunde bli gröna. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0