Halka

Jag hade halkkörning idag, det var skoj. :)
Synd bara att jag fick åka med en fegis. Han körde långsammare än mig tillochmed.
Vi skulle svänga på is och få sladd, han skulle köra 30 - han körde 20-25, han skulle köra 40 - han körde 20-25. Det blev inte en enda sladd! Sen blev det min tur, jag skulle köra 40 - jag körde 40 och svängde lite för hårt så vi sladdade, sen körde jag 30 och sladdade igen. Det var kul! :) Sen lyckades jag häva en sladd också. :D



Man fick ju som tur var lära sig en del nyttigt, ha aldrig lösa saker i bilen. En mobiltelefon väger ungefär 4 kg vid en krock, och en 4 kg katt väger 120 kg. Instruktören berättade att hon alltid spänner fast sin handväska i bilbältet. Nätt att tänka på kanske.

Tråkigt inlägg, men nu vet ni vad jag gjort idag iaf..

Jag har bokat prov nu, förhoppningsvis har jag körkort i början av nästa år. :)

Nu är det helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0