Gaabriel

Jag tror bilen ska få heta Gaabriel, men jag är inte helt säker än. Det kanske är en tjej.. Jaja, spela roll, jag ska koncentrera mig på att ta mitt körkort.
Än så länge har jag tagit sex lektioner och klarat tre eller fyra faser på teorin. Det går framåt, känner mig rätt stolt för att ha skrivit in mig för fem år sedan.. ;)

Jag lekte med Gunvald igår. :) Det var roligt! Stackarn har ju inte fått haft en enda leksak ifred sen den lilla pesten flyttade in. Men igår fick Goofiz gå ut och sen plockade jag fram Gunvalds favorit-leksak, måttbandet. Han for fram och tillbaka och var jättesöt, jagade måttbandet precis som senast vi fick leka ifred.
När Goofiz var inne la han sig lugnt ner på gardinen och såg på:

Han är så snäll, gardinerna är sydda med fållband och han måste lägga sig så gardinen sträcks, så snart rasar de väl ner över honom.

Jag gjorde klart Sullis skor idag så i vinter kanske han slipper frysa om sina tassar, om de nu fungerar. Men då kan han ju inte gräva istället då.. Men man måste väl väga fördelarna mot nackdelarna. Det måste ju vara bättre att få vara ute en stund ävenom han inte kan gräva.
Gunvald fick prova dem när de var klara, han kom gående som en lämplig försökskanin precis när jag var klar. Två av skorna ramlade av på en gång och de andra försökte han skaka bort, han såg jätterolig ut men jag var tvungen att hjälpa honom av med dem, den lille stackaren ställer upp på nästan vad som helst.

Vi hade kräftfest i stugan förra helgen, Gunvald ville följa med.. :)


Jag har inte kameran inom räckhåll så jag har inte fler bilder från det nu.
Kanske kommer senare om ni har tur..

Kommentarer
Postat av: katrine

Han ska heta Glenn du vet bara inte om det än ;) Jag tycker Gunvlad kunde fått följa med när han gjort sig så stort besvär

2008-08-30 @ 20:49:50
Postat av: malin

Men skärpning kusin!

Nu är det dags förr uppdatering ;)

Hoppas ni hade det bra i helgen och att vi ses snart igen. Hälsa Kenta!

Kram

2008-09-10 @ 21:40:36
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0