Vår

Äntligen blir det varmare! Snart är sommaren här. :)

Sitter och tittar på talang 2008, vet inte om det är så bra egentligen. Nyss kom det in tre tjejer i raffset och hoppade omkring på spinningcyklar. Som tur var så tyckte inte juryn om det så de fick inte avsluta.
Jag skulle byta kanal om jag kunde. Vår muppiga box har hängt sig igen så jag måste gå hela vägen fram till TVn och starta om den för att kunna byta kanal. Jobbigt. ;)

I onsdags startade en ny kurs, jag har försökt köpa boken till den i en vecka ca och idag fick jag veta att den inte har tryckts än och den tidigare versionen är slutsåld. Adlibris var den enda som hade boken men de kan skicka om två till fem dagar så de kanske inte heller kan få tag på den. Skulle vara typiskt eftersom de krånglade förra gången jag beställde från dem också.

Nu har jag äntligen fått kontrakten till lägenheten och garage, så nu kan vi äntligen få skriva på dem. Skönt! Så är det ur världen. Ska bli rätt skönt att lämna över hyresavin till Karita också. :)

Jaja, nu har ni fått en uppdatering. Kommer inte på nått mer att skriva just nu..

image50


Kommentarer
Postat av: Katrine

Våren försvann :(

2008-04-08 @ 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0