Till minne av Evald

image53 


Min lilla bäbis är borta
Han blev bara nio månader. Jag försöker vara glad för de sju månader vi fick ha dig men det är svårt! Jag vill ju att du ska vara kvar här hos oss. Jag saknar dig så otroligt mycket!

                         

Du kommer aldrig mer komma och lägga dig på min mage när Kent klivit upp på morgonen, du kommer aldrig mer följa med mig på toaletten och gosa med mina ben, jag kommer aldrig mer hitta dig på mattan på toaletten spanande efter blomflugor, du kommer aldrig mer ligga hoprullad på sängen och se sådär gosig ut.

Det är många saker jag kommer sakna hos dig men det faktum att jag aldrig kommer få krama om dig igen är värst!

Kommentarer
Postat av: karita

han var en otroligt fin katt och det är så hemskt att han är borta!!!!

2008-04-20 @ 20:02:22
URL: http://bombos.blogg.se
Postat av: Noffe

Fin text och vackra bilder, jag lider med er och kommer att dela saknaden av en underbar liten herre. Han har en extra stor plats i mitt hjärta då han var kvar lite längre än dom andra. Vi får hoppas han har det bra där han är nu.

2008-04-20 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0