Stök

Tur att jag klev upp tidigt idag. Känns inte som att jag skulle ha fått sovit så länge till i alla fall idag.

Jävulskattungarna har haft fullt upp idag. De började med att riva ner bestickkorgen med rena bestick i diskhon, så det är bara att diska om. Sen rev de ner ljusstaken i vardagsrummet så två glaskoppar till gick sönder, bara att ta fram dammsugaren och dammsuga huset när man ändå har den framme. Sen när de var instängda i hallen för att de inte skulle springa i glaset tog de sig upp på skåpet där och fick ner förpackningen med kattgodis och tuggade sönder den. Men de fick inte tag på nån godis i alla fall. Moahahaha! Nu har jag gömt det så de inte kan komma åt det. De får skylla sig själva att jag kanske glömmer att ge dem godis nån gång ibland nu.

image14
De är inte så söta och snälla som man kan tro...

Nä, nu ska jag vara en duktig skolflicka och läsa lite tråkig litteratur på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0