Tatuering

På tisdag ska Kent tatueras!
Jag har så roligt nu. Jag har nyss skurit ut tatueringen som han ska ha så vi kanprovrita den på hans arm för att se hur han ska ha den. :)
Roligt! Jag känner mig som ett barn på nytt!
Jag pysslar lite med en egen också. Härma Karita lite.. ;p Jag kan inte låta bli när jag fick så bra tassavtryck av mina små tussar. Det är lättare att få tassavtryck i nysnö än att använda vattenfärg. Speciellt när de har päls mellan tårna.

Såhär ska Kents se ut

Eller såhär


Det är det vi ska kolla när vi ska måla upp den.

Såhär ser mitt projekt ut


Till att börja med. Det är Gunvalds avtryck.

Jag har lite att göra.. :)

Kommentarer
Postat av: karita

härmar du min tatueringside din apa!!!! GRRRR

2007-11-25 @ 23:54:51
URL: http://bombos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0