Önskelista

Efter klagomål kommer här en uppdatering då.
Men nu kommer jag nog inte skriva igen förrän efter jul så önskelistan ligger överst till dess iaf.
Det blir bara en lista så ni som vill veta vad som är taget får väl prata med Kent eller nått, för jag tänker inte hålla reda på vad folk köper åt mig i julklapp. Jag vill inte veta!

Skoterhjälm med visir - strl 57 eller 58
Skoterhandskar
Liza Marklunds senaste
Resa- bidrag
Bob Dylans nya skiva - samling
Julgransmatta - http://www.margaretha.se 47-3165
Vinställ för bag in box
Tårtspade
Kak-/tårtfat
Vattenkokare - minst 1,5 liter (chili - obh nordica)
Stavmixer med visp
Ljusstake från living som man kan pynta med saker i (Lina vet vilken jag menar)
Rakblad till venus
Nattmössa
Operation till Wasabi

Åsså några saker ur guldfynds reklamblad :)

         

God jul!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vilken söt smyckegarderob!

2007-11-25 @ 13:14:57
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0