Grattis

Idag fyller Wasabi och Zelmani ett år.
Mina små bäbisar har blivit vuxna. Jag vet inte om jag vill tro det, de väger ju fortfarande ingenting. Jag tror jag får läsa lite till om hur mycket de egentligen ska väga Jag svälter ju dem inte direkt. Senast jag vägde dem vägde Wasabi 350 gram och Zelmani 325 gram. De borde väga runt 500 gram nu men jag förstår inte hur mycket mat de ska ha då.. De äter ju inte upp allt de får nu.
De ska få godis när jag kommer hem. Hoppas de gillar det. Det innehåller ost men jag vet inte om det är en sån succé som alla tror. De tar nog hellre en burk majs och lite sallad. De är nyttiga mina små.

image9
Wasabi och Zelmani nästan helt nya

Jag får jobba ikväll såklart. Resten av styrkan ska till Trondheim på tio års kalas. Jag fick inte följa med. Jag måste sitta här när mina små bäbisar fyller år. Hoppas det inte ringer nått!
Skulle gärna åka hem nu! Men så får man ju inte säga, man ska ju vara glad att man får jobba. Glad blir jag när jag får lönen, men eftersom jag knappt jobbar nu får jag ju knappt nån lön heller. Det bästa är väl att man sparar a-kassedagar.

Huga vad jag klagar idag!
Bara för jag måste vara inne när det är finväder ute!
Känns som att jag har varit här i evigheter, jag kom hit för en och en halv timme sedan.

Riktigt dystert inlägg men jag skriver ju nått i alla fall.
Hoppas ni får njuta av det fina väder i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0