jobblogg

Då satt man på kontoret igen.
Äntligen får man jobba lite igen. Synd att folk inte är sjukare här ibland ;)
Synd bara att det var sånt finväder just idag. Så måste man sitta här inne och svettas istället för att vara ute och vara lite kreativ och få lite färg på sig.
Som igår, jag hann kratta hela kullen, duscha och bjuda på kaffe innan jag blev tvungen att åka på jobbet. Jag behövde ju inte gå förrän vid två så jag hade lite tid på mig men jag kände mig rätt nyttig ändå.
Undrar vad jag ska ta för sig imorgon. Då börjar jag också fyra som igår. Härligt med sovmorgon ska det bli i alla fall!
Nu har jag inte tid att skriva mer. Slöhögarna till kollegor kom precis tillbaka från lunch så då ska jag skynda mig så jag också får äta nått idag.

Kommentarer
Postat av: karita

Hörrö jag tycker det går lite segt i ditt skrivande lilla damen =)

2007-05-04 @ 11:45:22
URL: http://bombos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0