Första försöket

Ja, det trodde jag inte själv men nu sitter jag här och skriver på min egen blogg. Vi får se hur det går.
Jag pratade med svägerskan Karita idag och sa att jag inte trodde att jag skulle ha ork att skriva så ofta och så mycket, det tror jag fortfarande inte men jag ska försöka hitta inspiration till mer än denna blogg i alla fall.

Idag fyller min styvmor år. Eller ja, styvmor, det låter så elakt. Tänk alla barnfilmer med elaka styvmödrar. Jag brukar kalla henne pappas fru numera. Eller extra mamma.
Jag och Kent ska dit på middag sen, när han kommit hem och jag gjort mig klar. Överlämna min stora present. För fjärde året i rad, tror jag det blir, ska hon få melodifestivalskivan.
Ibland får man vara tråkig ändå. Jag som alltid brukar vara påhittig och få till presenter ingen har kunnat komma på. Det är besvärligt men det blir så mycket roligare då. Men nu har hon ju räknat med att få skivan så då får man väl fortsätta vara tråkig.

Det var det första försöket, jag kanske anstränger mig för att få ett lite längere inlägg till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Nej men se det var ju gött att se att du tog dig i kragen och började skriva blogg! =)

2007-04-25 @ 15:54:20
URL: http://bombos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0